Hotelul dispune de o locatie ideala pentru cei care doresc sa descopere orasul Chania si imprejurimile. Are 2 cladiri de 5 etaje, oferind 64 de camere: duble si single.
Localizare: Situat in Piata 1866, la 200 metri de zidurile orasului vechi si de Portul Venetian din orasul Chania
Dotari camere: Camerele spatioase si elegant decorate cu mobilier clasic sunt dotate cu 2 paturi twin sau 1 pat dublu, baie, aer conditionat, seif, balcon, uscator de par, frigider, televizor, telefon, acces internet Wi-Fi. Toate camerele sunt dotate cu ferestre izolate termic.
Facilitati hotel: zona de lounge, bar/ cafenea, salon de mic dejun, room service, zona de internet, servicii de spalatorie.
Facilitati copii: –
Plaja: Plajele sunt mai indepartate, dar se poate ajunge la acestea cu mijloacele de transport in comun

Preturile sunt in EURO pe camera/7 nopti cu Mic dejun

Single Room  20.06
27.06
04.07
11.07 18.07
25.07
01.08
08.08
15.08
22.08
29.08
05.09
12.09
Single Room  1 ad 643 663 690
Double Room  20.06
27.06
04.07
11.07 18.07
25.07
01.08
08.08
15.08
22.08
29.08
05.09
12.09
Double Room  2 ad 936 969 1013
Double Room  2 ad + 1 ch (0-1.99) 936 969 1013
Double Room  2 ad + 1 ch (2-5.99) 1146 1179 1223
Double Room  2 ad + 1 ch (6-11.99) 1189 1222 1266
Double Room  3 ad 1240 1273 1317
  • transport cu avionul cursa charter (zbor direct) Cluj-Napoca – Chania si retur, compania TAROM
    7 nopti cazare si masa conform ofertei
    transfer aeroport – hotel – aeroport
    asistenta turistica

  • taxele de aeroport si catering: 95 EURO/ persoana (obligatorii) –  taxele de aeroport sunt informative si pot suferi modificari daca acestea sunt impuse de compania aeriana
    asigurarea medicala
    asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu semnarea contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice;
    excursiile optionale

  • Pretul pachet este exprimat in EURO/camera Infantii (0-2 ani neimpliniti) calatoresc gratuit
    Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile de resort din Grecia. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
    Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentant.
    Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
    Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare. Datorita faptului ca zborul este de tip charter, acesta nu se supune regulilor impuse curselor de linie.
    Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana.

Cere o oferta de pret!Fa click AICI!